Merida Mazovia MTB Marathon - Chorzele

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012 · Komentarze(4)
Kategoria Mazovia, MTB, Wyścig
Fantastyczna pogoda i trasa. Były podjazdy, szybkie zjazdy, mało piachu...po prostu rewelacja. Była wielka radość z 3 miejsca w kategorii i dekoracji a potem lekkie rozczarowanie gdy wchodząc w wyniki na stronie zobaczyłem że jestem 4. Puchar na pamiątkę został i mały niesmak. Nie wiem jak to się stało że po wyścigu dostałem sms-a z wiadomością o 16 miejscu Open i 3 miejscu w M3. Po powrocie do domu wchodząc w wyniki nagle spadek do 17 miejsca i 4 w M3, nadal czekam na wyjaśnienia z biura zawodów. Jednak wyścig wspominać będę bardzo dobrze. Były pościgi, ucieczki, współpraca w grupie po prostu pełen zakres atrakcji. Utwierdziłem się również w przekonaniu że dystans 30km jest właśnie dla mnie :)
OPEN: 17/217
M3: 3/79

Świetna grupka z którą jechałem przez większość trasy.

Pamiątka z wyścigu.

Ogólnie ciekawa sprawa, właśnie przeglądam zdjęcia z czołówki dystansu fit i nie ma nigdzie zawodnika który rzekomo zajął 1 miejsce :) Osoba która stała na podium jako pierwsza powinna być w takim razie 2 :) itd...

serav 08:13 poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Miałem podobną sytuację w zeszłym roku, tylko że mi na maratonie pokazało 4 miejsce a po powrocie do domu już 3 . Na szczęście udało mi się wszystko wyjaśnić i pamiątka w postaci pucharu pozostała :) Dodam tylko że mam taki sam puchar z Otwocka 2012r. Chyba kończy im się już pomysł na design pucharowy heheh. Ogromne gratulacje za wynik, widzę że coraz bardziej się rozkręcasz :D

adam88-removed 07:30 poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Wino by można było z niego pić;)

gruchu 07:22 poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Mimo wszystko gratulacje. Jechałeś świetnie i było widać, że nogę tego dnia miałeś mocną ;)

Zetinho 07:21 poniedziałek, 23 kwietnia 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ypang