Test Solarforce L2P z XM L T5 4B od Grega

Piątek, 30 grudnia 2011 · Komentarze(19)
Kategoria różności, trening
Koło 10 rano przyszedł spóźniony "Mikołaj" z lampką rowerową Solarforce L2P z XM L T5 4B od Grega. Od dłuższego czasu szukałem czegoś co pozwoli mi na bezpieczne treningi o zmroku i jakimś przypadkiem trafiłem na w/w lampkę. Oczywiście dużo osób z BS polecało mi ją aż w końcu uległem. Lampka jest niesamowita. Jechałem poza miastem na 30% mocy a samochody zwalniały i zjeżdżały na bok :) Jeśli kogoś interesuje taka lampka mogę dać namiary do sprzedawcy. Na test wybrałem się Giante'm. Nogi dziwnie były zmęczone ale jakoś dojechałem ciągle podekscytowany nowym zakupem i możliwościami tego cuda.
Nad Pisą ... © serav


Przed wyjazdem kilka zdjęć zrobiłem lampce zamontowanej na rowerze treningowym.
Solarforce L2P z XM L T6 1C od Grega © serav

Solarforce L2P z XM L T6 1C od Grega © serav


PS. Jak się okazało jest to mój ostatni trening w tym roku. Wypada więc Nowy Rok przywitać jakimś wyjazdem rowerowym ;)
W tym roku wykręciłem 7193 km i wypadałoby postanowić sobie jakiś cel na przyszły rok. Zatem wpadła mi do głowy cyfra jaką chciałbym wykonać w przyszłym roku : 10000 km. Wszystko zależy od pogody bo chęci na pewno wystarczy.
Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2012 Roku !!!

Komentarze (19)

To są dane mojej lampki:
Solarforce L2P, LED XM-L T5 4B, OP, driver 2,8A, włącznik taktyczny "forward" (standard) w cenie
tryby: 2-30-60-100%, 6-klik: stroboskop 4Hz/20%
wymiana włącznika na "reverse"
Ogniwo Samsung IRC18650-26F 2600mAh
Ładowarka analogowa, szybka, 2-kanałowa do ogniw 18650,

Uchwyt https://lh3.googleusercontent.com/-1vMi71HXYc8/ULTdzrC0YZI/AAAAAAAALak/WQxskauI55s/s700/Zdjęcie1252.JPG

serav 17:23 wtorek, 10 grudnia 2013

No i wkradło się kilka błędów od tego czytania;p

hmm 17:17 wtorek, 10 grudnia 2013

Witam, ponownie naczytałem się bardzo dużo na temat tych latarek ,obecnie sprzedawane są http://allegro.pl/latarka-solarforce-l2p-900lm-xm-l2-t6-3c-lub-u2-1c-i3783778463.html takie, moje pytanie, Pan wybrał zimną biel? nie neutralną tak jak większość poleca? Jakie ma Pan mocowanie, nazwa?, Oraz ładowarkę i baterie jakie Pan używa? Aaa i jeszcze przycisk reverse czy normalny? Tyle tych pytań ;p, ale tyle się już naczytałem, że głowa pęka;p,albo mógłbym Pan jeszcze ewentualnie jakieś spostrzeżenia napisać lub gdyby np. teraz Pan kupował z tej aukcji co podałem jakie wybrałby Pan opcje tam dostępne w sensie , dioda itd. oraz czy z zabezpieczeniem przez przegrzaniem? Pozdrawiam

hmm 17:15 wtorek, 10 grudnia 2013

Trybów jest kilka: 10%, 30%, 50% i 100% i pulsacyjny chyba 5 lub 10%. Tryb 100% to chyba 1,5 godziny świecenia, oczywiście im niższa temperatura tym krócej. Najlepiej kupić dwa akumulatorki to wtedy spokojnie można jechać na kilka godzin w trybie 50 czy 100%.

serav 11:41 wtorek, 10 grudnia 2013

Jeździłem z nią w całkowitych ciemnościach zarówno w terenie jak i szosie. Dalej potwierdzam opinię o jej zaletach.

Tutaj znajdziesz wszystkie informacje i namiary na sprzedawcę:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=6754
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=5861

serav 11:37 wtorek, 10 grudnia 2013

aaa i jeszcze jedno pytanie a w zasadzie , jak to jest z długością świecenia powiedzmy na tych mniejszych trybach, nie wiem jakie Pan tam posiada 30 %? Albo ogólnie na każdym trybie, ile wytrzymuje? Pozdrawiam

hmm 11:35 wtorek, 10 grudnia 2013

Witam, czy można dostać namiary na tego Grega? Czy ma może stronę gdzie można zobaczyć ceny tej latarki? Czy może obecnie są już jakieś nowsze ? Czy ta , którą Pan posiada wystarczy w zupełności? Bo widzę kilka lat już minęło od zakupu. Pozdrawiam.

Hmm 11:34 wtorek, 10 grudnia 2013

Dodam jeszcze że większość lampek na rynku nie nadaje się nawet by oświetlić drogę do toalety a co dopiero do poruszania się po publicznej drodze. Przede wszystkim dbajmy o swoje bezpieczeństwo a tego żadne atesty nam nie zapewnią. Lampkę jak mówiłem można regulować zarówno w pionie i poziomie także nie ma mowy o oślepianiu kogokolwiek. Każdą lampkę nawet z atestem można tak ustawić że będzie oślepiała jadących z przeciwka. Po prostu do wszystkiego trzeba podejść z odrobiną wyobraźni... Lampkę Solarforce używam już trzeci rok, nawet nie szukam innej bo spełnia ona wszystkie moje oczekiwania.

serav 10:27 wtorek, 10 grudnia 2013

Panie Macieju, nie zgadzam się z Pana opinią. To że napisałem trzy lata temu że lampka jest tak mocna że zwalniają samochody nie oznacza że cały czas to występuje. Każdy myślący człowiek tak skieruje strumień światła żeby oświetlić tylko drogę a kierowcy nadjeżdżający z przeciwka mogli swobodnie się z nami wyminąć. Idąc za Pana tokiem rozumowania, powinno się zakazać używania długich świateł w samochodach bo też oślepiają stwarzając zagrożenie na drodze. Używam tej lampki nie tylko ja ale i dużo moich znajomych i naprawdę nie widzimy konkurencji dla komfortu z jakim możemy poruszać się zarówno na szosie jak i w terenie po zmroku. Mimo to proszę podać przykłady modeli lampek rowerowych z tak silnym strumieniem światła i posiadających atest. Z chęcią dowiem się co to za cudowne lampki. Tak apropo atestów. To mój kolega ma z tyłu atestowaną lampkę Sigma i też jeden kierowca zwrócił mu uwagę bo nie mógł za nim jechać tak silne emitowała światło. To że w Niemczech by jej zakazali nie oznacza że się nie nadaje. Podobno w Niemczech zakazują mówić że są tylko dwie płcie i co ....jest to prawdą??!!

serav 17:08 niedziela, 8 grudnia 2013

To nie jest latarka rowerowa, o ile, w odludnym terenie można jej od biedy używać [choć IMHO wiązka światła w porównaniu z dobrymi prawdziwymi rowerowymi lampkami jest zbyt wąska], to na drogach powinna byc absolutnie zakazana (tak jak jest np w niemczech), z powodu oślepiania innych użytkowników drogi i stwarzając w ten sposób zagrożenie na drodze.
Samochody zwalniały i zjeżdżały na pobocze najprawdopodobniej dlatego, że je oślepiało światło latarki i nie chcieli doprowadzić do wypadku.

Maciej Staroń 14:44 niedziela, 8 grudnia 2013

witam w nowym roku życząc by wszyscy na trasie oglądali Ci plecy
i ja poproszę o namiary na grega-chcę kupić lampiona
tomiksik@interia.pl

TOMASZ 20:22 wtorek, 10 stycznia 2012

Uchwyt podobny, ale okazał się i tak za duży mimo że dedykowany do Solarforce.

serav 22:28 niedziela, 1 stycznia 2012

A ten uchwycik to jak mniemam od Mactronic Scream?
Dobrze latarka do niego pasuje?

Mich 17:59 sobota, 31 grudnia 2011

Niesamowicie dałeś mi do myślenia, niestety mam do skończenia rower przez co z kasą na takie bajery jest krucho. Za to fajnie że w końcu zobaczyłem jak ta latarka wygląda na kierownicy.
pozdro

bloom 23:13 piątek, 30 grudnia 2011

Uwierz mi naprawdę. Miałem już różne wynalazki i ta jest bezkonkurencyjna. Trzeba na wszelki wypadek mieć dodatkowe ogniwo w zapasie szykując się na długi nocny trening ale przy mocy 30% można bardzo długo jechać lub zrobić kilka treningów na tym jednym. Jest mała, lekka, świetnie się prezentuje na rowerze i idealnie oświetla drogę. Samochody chyba nie wiedziały co jedzie z na przeciwka bo zwalniały na wąskiej drodze i zjeżdżały na pobocze ;)

serav 20:12 piątek, 30 grudnia 2011

Interesowałem się tą latarką jakiś czas temu, jest naprawdę świetna !

bloom 20:07 piątek, 30 grudnia 2011

Hmm nie całkiem ;)

serav 19:50 piątek, 30 grudnia 2011

Mikołaj zmieścił się w 250 z aku, uchwytami, ładowarką i latarką ?

bloom 19:49 piątek, 30 grudnia 2011

to ja poprosze o namiar na sprzedawce na PW jezeli mozna . z góry dzieki . pozdro

tomecki 18:54 piątek, 30 grudnia 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa urozd

Dozwolone znaczniki [b][/b] i [url=http://adres][/url]