Pierwsze objawy ...

Środa, 22 czerwca 2011 · Komentarze(4)
Kategoria różności
Jak to zauważyła Monika, zaczęły się u mnie pierwsze objawy cyklozy ;) Dzisiaj odebrałem tylne koło od mojego Giant-a z nową piastą Novatec.
Jutro rano zrobię pierwszą jazdę by nacieszyć się nowym nabytkiem i sprawdzić czy wszystko w porządku przed niedzielny maratonem w Szczytnie.
nowa piasta Novatec © serav

Szalejesz kolego, aż się boję z Tobą wybrać na jakąś wycieczkę :) Co za średnia. Gratulacje. Co do choroby to mam tę samą przypadłość.

kali76 04:41 czwartek, 23 czerwca 2011

Czyli zaczęło się wydawanie kasy na nowe zabawki około rowerowe zamiast na fotograficzne ;) No cóż do mnie też jedzie parę gadgetów na rower ale takich bardziej turystycznych :)

marcindryl 19:06 środa, 22 czerwca 2011

Nie nie znam tego testu ... Średnia to przez ten wiatr który przez pierwsze 20km wiał mi w plecy tak że mi średnia 36,6 wyszła, potem zaś było wiatrem w michę i tak do samego domu ...

serav 16:34 środa, 22 czerwca 2011

Nooooo cykloza jak nic ! Musisz zrobić sobie taki jeden test - jak znajde link to Ci zapodam.
Chyba, że już go robiłeś :)

A średnia świetna :)

emonika 16:31 środa, 22 czerwca 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pobie