Merida Mazovia MTB Marathon SUPRAŚL 2012

Niedziela, 29 lipca 2012 · Komentarze(3)
Kategoria Mazovia, MTB, Wyścig
Świetny wyścig. Czułem nawet lekki niedosyt dystansu FIT jaki wybrałem, ale po 16 godzinach na nogach poprzedniego dnia w pracy, nie wytrzymałbym w takim stylu dystansu Mega. Pogoda upalna co wcale mi nie przeszkadzało. Rower nie zawiódł. Wspomniane zmiany w ustawieniu kierownicy ( wydłużenie mostka i obniżenie o jedną podkładkę) oraz przesunięty blok w bucie dał dużą poprawę pozycji i efektywniejszą jazdę. Tempo było bardzo szybkie od samego początku. Tym razem trzymałem się czołowej grupy sektora i dotrzymywałem tempa. Miejscami prędkość dochodziła do 50km/h. Świetnie czułem się psychicznie, nie miałem żadnego kryzysu. Trasy w woj. podlaskim są świetne, nie brakuje podjazdów, można się naprawdę ujechać.
Po wyścigu można było popływać na pobliskiej plaży. Naprawdę był to udany start, chociaż po cichu liczyłem na trochę wyższe miejsce w swojej kategorii ;) Ale może następnym razem ...

OPEN 19/237
FM3 7/75

ostatni kilometr ... © serav

Dzięki. Miałem cichą nadzieję że będzie lepiej;) Jednak 16 godzin na nogach dnia poprzedniego dało efekt :)

serav 13:03 wtorek, 31 lipca 2012

Fajnie, że się ponownie spotkaliśmy. Może nastepnym razem będzie więcej czasu aby pogadać:)

Zetinho 08:05 wtorek, 31 lipca 2012

Gratuluję! 19 open to bardzo dobry wynik,kategoria M2 jak i M3 są najmocniej obsadzone.

adam88-removed 06:41 wtorek, 31 lipca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iezda