1 h

Poniedziałek, 2 kwietnia 2012 · Komentarze(2)
Kategoria MTB, różności, trening
Od rana jak nie śnieg to deszcz i cały czas ostry, silny wiatr. Zależało mi żeby dzisiaj pojechać bo na próbę zmieniłem kierownicę z prostej na szerszą giętą oraz nie założyłem rogów. Prowadzenie roweru zmieniło się nie porównywalnie na plus. Szersza kierownica zwiększa znacząco panowanie nad rowerem w terenie. A do braku rogów muszę się przyzwyczaić ale przy podjazdach na Starej Łomży nie było tragedii ;) Mimo cięższej kierownicy waga się nie zmieniła po wyrzuceniu rogów, jestem ciekawy jak sprawdzi się taka konfiguracja na maratonie.

Zmiana kierownicy z prostej na giętą. © serav

Też się tego boję ;) Najwyżej założę prostą bo bez rogów to też będzie znacznie szerzej. A mam ten sam nawyk jazdy po płaski z rękoma na rogach...

serav 18:49 poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Musisz uważać teraz na maratonach żeby nie zawadzić o jakieś drzewo :) Ja u siebie też chcę wyrzucić rogi, ponieważ nabawiłem się niezłego nawyku gdyż nie używam ich tylko na podjazdach ale również podczas normalnej jazdy. Do zobaczenia na trasach :D

adam88-removed 17:13 poniedziałek, 2 kwietnia 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa utree