Wycieczka Jednaczewo-Nowogród-Szczepankowo-Łomża

Wtorek, 10 stycznia 2012 · Komentarze(4)
Kategoria trening, MTB
Nie chciało mi się wypinać szosówki z trenażera więc postanowiłem pojechać trening wytrzymałościowy rowerem mtb. Żeby nie robić ciągle tej samej trasy zmodyfikowałem nieco stałą trasę wprowadzając trochę terenu. Wprowadziłem nową trasę ze śladem gps do Garmina i w drogę. Po 20 minutach coś się stało z sygnałem gps i zaczęło się błądzenie i jazda na orientację ;). Dobrze że mniej więcej zapamiętałem trasę z mapy i jakimś cudem dojechałem do domu;) Pogoda była cudna, niewielki wiatr, bez opadów, chociaż po dwóch godzinach zimno dawało się we znaki.

Ogólnie trasa na górski rower idealna. W Nowogrodzie znalazłem podjazd z 14% nachyleniu ( pokonałem go dwa razy bo nie wierzyłem patrząc na licznik). Część drogi prowadzi wzdłuż Narwi, praktycznie zerowy ruch samochodów.

Chyba już za Szablakiem. Taki mały mostek był.

serav 15:53 czwartek, 12 stycznia 2012

Zdjęcia to robiłeś na Szablaku czy już w mieście ?

TrinkeMilch 15:31 czwartek, 12 stycznia 2012

Nie ma to jak zdjęcia czarno-białe, od razu inny urok :)
Pozdrawiam kolejnego użytkownika Gianta ;)

Virenque 07:05 czwartek, 12 stycznia 2012

Kurde.. Pewnie to będzie nie lada problem aby znaleźć tą relację.. Ja znalazłem na YT jeden etap i nic poza tym.. I to w dodatku po francusku ,ale to akurat już nie przeszkadzało aż tak ;) Jakbyś kiedyś sam coś znalazł to koniecznie pisz ! ;))

ps. super zdjęcia ! i było trzeba jechać szosówką.. ja dzisiaj się wysiliłem i wyjąłem rower z trenażera i nie żałowałem :D jutro o ile padać nie będzie też jadę ! :D

kris91 20:40 środa, 11 stycznia 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eunic