Jesień

Czwartek, 13 października 2011 · Komentarze(3)
Odkurzyłem zimowe ciuchy na rower. Długie spodnie, czapka, rękawiczki z membraną i można jechać. Wiało niemiłosiernie. Po 4 dniach przerwy od roweru duży to był wysiłek zmagać się z wiatrem.
Przy okazji chcę zaprosić na odnowiony foto-blog. Co jakiś czas blogger wprowadza ciekawe zmiany ale teraz poszli na całość dając możliwość stworzenia własnego indywidualnego szablonu.
Zapraszam: www.serav.blogspot.com

Cały czas czekam również na zakończenie przeglądu-odchudzania mojego Giant'a. Niebawem zdam relację co się zmieniło i ile mniej waży :)

Jesień idzie, nie ma na to rady.

kali76 07:14 piątek, 14 października 2011

Ja się powoli zaopatruję w cieplejsze ciuchy i choć o ile temperatura mnie nie razi to wiatr jest totalną klapą...

mxdanish 16:53 czwartek, 13 października 2011

U mnie też już zimowe ciuchy są przygotowane do jazdy lecz niestety po ostatnim maratonie mnie dosyć mocno przewiało i siedzę cały czas w domu cierpiąc na zapalenie ucha... Czekam na relację z odchudzania gianta , jestem bardzo ciekawe ile zrzuci na masie :)

adam88-removed 13:16 czwartek, 13 października 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iwyga